tralalala

lugn musik, astronomi plugg och myskläder= ikväll.

har vart och träffat brudarna och glott när spelarna tränat rugby, vi hade även möte om det kommande lägret som är väldigt snart! Åkte ´hem tidigare från träningen med Cajsa the troublemaker,hihi. Fikade med mamma och pappa här hemma, glott på film och ätit massa skräp. Så nu, sent på kvällen tar jag mitt förnuft och börjar plugga till tisdagens astronomi prov!

Jo, en sak till, ska fortsätta mitt läsande på twilight boken som jag hållt på med i decenium! Haha!

Den är för bra för att vara sann, men läser den jämnt vid dålig timeing, då jag är aptrött, och somnar efter att ha läst tre meningar! Usch,skärpning!

 

Okej, back to work!

 

Ciao!

Yiruma. Han fyller själen med alla möjliga sorters känslor! Helt underbar, och helt underbart begåvad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0