FREDAG OCH JAG

Fredag!

 

Ja, jag har inte gjort mkt alls denna dag. Körde till skolan idag, Stefan skulle till Tyskland med simningen(de dumpade mig) så det var samling vid simhallen. Jenny Nyströmskolan ligger precis bredvid!

Vinkade av alla glada och nervösa simmare, och begav mig vidare mot skolan. Skoltiden vandrade på som vanligt, lektion,fredagsfika,skratt,god mat,glada människor och sol! Vid ett-tiden gick jag och några tjejer i klassen på en föreläsning vid kalmar högskola. Skolan var otroligt fin och fräsh, väldigt ny och modern! Vi gick på föreläsningen om psykiatriska sjukdomar. Jag hade hoppats på något bä ttre och intressantare, men icke sa nicke! Föreläsaren var farmakolog(håller på med medicin,forskar. Hade inte mkt med psykiat att göra enligt mig) och pratade otroligt lågt! Tror nog inte nån hörde något av föreläsningen. Lärarna på kagg(det var de enda lärarna som var närvarande, de somnade(dålig stil, för att vara en vuxen). Jag var int bättre själv, och somnade jag med! Men jag har anledning, jo, jag var jättetrött. Jag sov inte mkt igårkväll! haha! Det postitiva med föreläsningn var att man fick markeringspennor, bläckpenna och godis. HAHA! Det är behövligt, det lovar jag!

 

Tog närmsta buss direkt efter föreläsningens slut, dvs 1h senare. Åkte hem, gick ut på en promenad med pappa min, kollade på skor med mor och far, vandrade hem, åt mat och körde sen till simträningen!

Nu tänkte jag gå coh lägga mig, för imorgon ska jag upp tidigt för att hjälpa till på rugbyträningen!

 

Så nu säger jag GOD NATT!

CIAO!

 

Kanelbullen jag köpte, och så ska det ligga en ryttarkaka bredvid med. Fast den slank ner i magen

så fort jag betalat! Ryttarkaka=kladdkaka som smakar 5min-kola, med en kokostopping som är knaprig och smakar som knäck! Sjukt god! Min favis kaka just nu, minsann! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0