galenskap

HEj!

NU har jag fått lite mat i magen så jag är glad! :)

Har som alla andra söndagar vart inne i simhallen och lärt småbarnen att simma. Idag, blev det mer skälla på barnen än att ha mkt kul och leka, vilket var tråkigt. Men sånt händer!

Ibland blir jag bara sådär galen på barnen! De kan varken stå still, hålla tjattran, lyssna eller göra det de ska!! och ibland är de bara sådär jättesöta och älskbara att man bara vill äta upp dem och krama sönder dem! Och den sidan vill man se mer av, men det är inget barn gärna vill visa, om det inte gäller godis, glass och överraskiningar på momangen!

JAg blir så sur när jag måste skälla på dem! MÅste smida smarta planer hur jag ska få dem på plats! ;)

 

Nehe, nu tänkte jag plugga lite matten, som jag har lite problem med!

 

Ciao!

 

Cykln tar en stor del av min livsstil! (heh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0