klumpedump eller bara krympning?

Hej!

Tänkte lägga in ett lite inlägg nu lite snabbt. Är aptrött! JAg har sovt i 5-6h inatt, vart på KM(klubbmästerskap,dvs simtävling), umgåtts med Annapanna och nu då på kvällen glott lite på TV. Känner att jag inte vart heemma så mkt idag, vilket jag faktiskt inte har! Så, tänkte gå och lägga mig nu, för imorgon tas RUGBYLAGET UT, samt sen på kvällen fest! Guttansbruttans!

 

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig!

Ha det gutt,

CIao!

 

Hade svårt att få på mig tävlingsdräckten idag, usch! Inte kul alls! Antingen har jag blivit

stor eller så har baddräckten blivit mindre pga att den inte vart använd på ett bra tag..?

hmm. usch,vilken tanke! menmen, den kom på iaf! ..och ville av väl i vattnet

 

nästan alla. fattas ett fåtal goa simmare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0