KPT-dag!

KPT dag= studiedag!

 

Jag är duktig, eller jag ska bli dukitgare, med att sätta mig ute i balkongen och plugga matte, som jag sagt nu ett fåtal gånger och fortfarande inget händer!

Jag förstår inte matte! Jag önskar jag kunde min jädrans mattebok!

Vid fem ska jag på hemspråk, läsa kinesiska! Jag läser utan att få giltigt betyg, bara för min egen skull! Hoppade av vietnamesiska kursen, för annars hade det blivit för mkt. Kände att jag kommer få mer tillgång till kinesiskan, samtidigt som jag suger rejält på det, så lika bra det! :)

 

Efter hemspåk bär det av till styrketräning! Niceigt värre!

 

Ja, slutpratat då, back to matten!

 

Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0