r-u-g-b-y

Hojhoj!

 

Igår, var jag på tränarmöte. Det var trevligt! Vi är en trevlig tränarklump:) Det bjöds på fika och härlig stämmning!

Idag, pågick skolan så som alla andra dagar, förutom att vi hade skolfoto. Jag har ingen aning hur jag såg ut på korten men jag har en känsla av att jag ser ut som en hamster! usch!

Ett positivt drag var, och som även gjorde dagen, var att fotograf-assistenten var skitsnygg! haha!

Usch vad snygg han var! OCH, han var inte mkt äldre heller, 19 bast! ;)

(haha)

 

Efter skolan mötte jag upp Krenare, Selma och Mathilda vid stagg och drog på rugby möte. Mötet gick bra,därefter gick vi till idrottshallen och kollade när killanra tränade. Altså, herregud! Gossarna var skitsmå och spinkiga och svaga! Kanske inte alla, men ne! För rugby, ja då, kanske dem inte är allt bra att ha med, om man inte vill ha brutna ben, blod och akuttransporter till sjukhuset!

Ne, okej. jag ska inte överdriva till det yttersta! Men jag är lite orolig för dem. Annars fannas det potentioala spelare på uttagningen som var häpnadsväckande bra! ;)

 

Jaja,

Nu ska jag glo på TV. Ha detgott,

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0