spyfluga

Sitter och borstar tänderna! Jag är super trött just nu, fy vad trött! ka bli skönt och sova.

Igår kväll mådde inte jag alls bra,usch! Jag var i skolan som alla andra dagar och inget speciellt hände sådär utmärkande. Direkt efter skolan gick jag och Julia till Maxi för att handla lite mellis, och sen gå till simhallen för lite träning. Träningen gick sisådär. Hade ingen lust att ta i eller simma. Tråkigt,ja! Men ja hur som, efter träningen gjorde söte josse mig sällskap i omklädningsrummet och till bussen. Vi stod där ett bra tag och väntade på den sena bussen. Under den långa stund hann vi prata väldigt mkt,vilket var jättemysigt! Ååh, jossebossen är så gullig;) hehe

När bussen äntligen kom, cyklade josse vidare hemåt och min buss rullade iväg. Kom hem,packade upp och åt curry. Ungefär 1-1½h efter maten började jag må jätteilla. Tänkte att grönte skulle hjälpa med icke sa nicke! Stefan mådde också illa. Illamåendet pågick och blev värre hela tiden. Vid runt 22 var min mage stenhård, kände spyan närma sig mot halsen och huvudet halvsprängande! Stefan spydde, jag däremot var på gränsen hela tiden, men vägrade att spy! Ne, jag ville bara inte det! Jag hade bara kunnat trycka lite på magen så hade jag spytt, men NEJ!

Slutade med att jag gick och lade mig, sket fullständigt i illamåendet. Jag var så jädrans trött! Låg på sidan ifall jag skulle spy,så jag inte kvävde mig själv! Inte så smart och gå coh lägga sig när man känner sig spyfärdig!

Vaknade iallafall lite piggare och mindre illamående. Pallrade mig till skolan och mådde halvt prima!

 

HUr mår ni då? Jag hoppas ni mår bättre än mig!

 

Ciao


Kommentarer
Postat av: sally

du har hört att jag ska hjälpa dig med din grupp imon va?

har just nu feber men jag ska försöka komma iaf..

puss på dig<3

2009-09-05 @ 11:19:03
URL: http://sgoodwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0