supernojig

Hej där!

 

Jag har som sagt vart och jobbat idag. Det var kul och se barnen igen, ny som gamla! Jag ser fram emot denna termin med barnen:) Jag har även hunnit få i mig lite mat, mörk choklad med mint(hihi, så otroligt gott), pratat i telefon och tittat på 2½ men. Bra dag!

Nu tänkte jag göra lite läxor, så inte gör saker och ting sista minuten som jag brukar! Jag måste bättra mig på det, att inte göra saker som läxor och det kvällen innan! Eller plugga till prov dagen innan eller 2 kvällar innan!

 

Nu ska det bli bättring!

 

Jo, min älskade bror ringde ikväll. Jag har aldrig tänkt på hur mycket jag älskar min familj! Ibland får man bara dem där jobbiga nojkänslorna att man är så otroligt glad över saker och ting! hm.. :)

 

Känner inte ni så ibland med? Att ni är världens lyckligaste och verkligen uppskattar allt omkring?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0