gardasil är förbaskat dyr! fy attans pattans. mitt kort har blivit ännu tunnare

ojojoj!

Idag, eller imorse tog jag Gardasil vaccinet, dvs livmoderhalscancer. Fy fasiken vad ont det gjorde! Jag har betalat själv och kommer betala allt själv så jag känner mig stolt:) Jo, kollade igenom mitt bank konto imorse med och upptäckte hur otroligt mkt utgifter jag hade och inget alls som var inkomster. Jag satt chockad ett tag men det försvann..

Armen är relativt öm nu efter sprutan, men jag bestämde mig för att träna iaf. Simmade 150m och gick upp. Det var painful! Landtränade istället. Imorgon åker dem i gruppen till växsjö för tävling, jag ska förhoppningsvis morgonträna och plugga matte!

 

Ytterligare en god nyhet! Vår rauter har anlänt och är färdig kopplad! Så laptopen springer runt här hemma just nu, så skönt!

Nej, färdig babblat. Jag ska gå äta mat, kolla film med bror och ta det lugnt.

Ni andra, ha en fin fredagskväll!

 

glader. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0