obsessed


Denna läppstift dam har tagit sig till internet och bloggar. Roligt blogg faktiskt, kolla själva HÄR





Jo, hittade en sjukt snygg kille. Australienare. Mcdreamy efter Robert Pattinson. Liam Hemsworth heter denna gubbe. Hans film är ute på bioduken, snart, nu i maj. the last song heter den, huvudroll har han och Miley cyrus. Filmen verkar riktigt mysig, väldigt sommar feeling! Eller så är det så att det är killen som är snygg och gör filmen så förbaskat lockande...
MANLIGT
jo, tror jag börjar fastna för australienska pojkar. vem kunde tro att dem kunde va så heta??






Har fastnat för ytterligare en sak. Långklänningar! åh, biter av fingrarna snart!! Sommaar! SOMMAR!!
Fett apsnyggt. Jag längtar"




jo, sista yttrandet för min del. DENNA klänning är så otroligt sjukt fin så jag svimmar snart!
har inga fler ord, så fin är den. Speciellt överdelen var sjukt snyggt.


Okej, ska mot familjen och käka glass! hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0