stolthet på hög nivå!

Hej, det var ett tag sen eller hur?
Förlåt, jag har bestämt mig för att börja dra ner på mitt missbruk - facebook, blogg, datorn generellt faktiskt. Men helt borta är jag inte, don't worry!


Helgen har vart super! Jag har spenderat helgen i HULTSFRED med 16 kalmar simmare och 17 andra simmar ungar från andra klubbar. Simmarbarnen har vart på läger och jag har styrt självaste campuset nu i helgen med fyra andra simtränare. Det var kul att få vara chef, haha, fastän jag var bland den yngsta av oss fyra.
ALLA simmarbarn, oavsett simklubb var supergoa! Detta är vad jag älskar med simning, den fett härliga stämningen i bassängen och utanför bassängen!


Jag känner mig sjukt stolt över mig själv just nu!  Jag ahr lyckats åka tåg med 16 hyperaktiva ungar, tagit hand om 33 ungar och lärt 33 ungar saker de inte kunde innan.

Vad har du gjort idag/helgen som du är stolt över?



Nu måste jag plugga chemistry och kinesiska.

xxxx my friends



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0