ute ur spelet.

mentalt och fysiskt mår jag inget vidare. Förkylning och halsont på G, inte bra! Hela situationen med kåren och allt är heller inte bra. Jag kom med i kåren, men fick avgå knappt en timme senare pga att en viss person själv inte kom med och vill förstöra för andra, samt också för att jag inte hade kårkort(medlemskort i skolan?) och att det blivit massa missförstånd. USch, vad trött jag är på allt det där, jag förstår inte hur jag kan bli så insatt i det och bry mig??

Jag vill inte bry mig, jag vill nog mer slå ner någon, något och sen bara phusta ut och gå ifrån. Men ja.. tråkigt att inte få chansen att göra något man längtat så länge för och verkigen brinner för.. Men ja, det finns annat att pyssla med, så dör det jag jag inte. hhoho

 

Ne, jag mår bra, har ätit en halv kexchoklad haha. Jag kom på nu, idag att jag inte gillar kexchoklad alls. Smaken sitter fortfarande kvar i munnen och den är inte god... hm. KitKat, oh ja den är god! :D

 

Vilken föredrar ni? KitKat eller kex choklad?



Nej, jag tröst äter inte. Jag äter det jag vill, när jag vill. Så är fallet. Livet är för att njuta, så är mat. njutningsfaktor. hehe.


Nu ska lite kinesiska läsas på och kemi. Det blev inte så mkt kemi igår. Jag somnade, var så fruktansvärt trött. Idag skippar jag träningen och läser kemi. Visst låter det bra?

Och vet ni? Idag har jag känt en jävligt bra känsla inombords, en sådan känsla som skriker " independent and confident, you rule woman" hehe. riktigt jävla bra! och så har jag även känt mig på krigshärjen, fullt redo för att slåss fastän matteprovs resultatet jag verkligen trodde skulle vara bra inte alls var det...,

ja du... vad säger du nu då? Är man frisk eller inte? Hormoner tänker du säkert. nejnej..gammalt skit.



Kommentarer
Postat av: Imremolly

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-02-23 @ 07:50:18
URL: http://imremolly.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0