steg precis upp ur döden

Hello there humans!

I'm back, I'm alive!

 

Barcelona var hur underbart som helst, barcelona hade allt! strand, shopping, god mat, trevligt folk, marknad, färsk mat och mycket seevärdheter. Allt i etto! Vi hann faktiskt se allt, eller ja, turistattraktionerna. Vi  gick mycket till fots, då vi bodde väldigt centralt till både stan och stranden. Hur härligt som helst. Men för säkerhets skull tog vi turistbuss och åkte runt hela barcelona. Vi var vid Park Guell, Park Ciutadella, OS arenan, FC Barcelona, hamnen, L'aquarium, Art Triump, snopptornet m.m.

Jag lägger upp bilder ikväll.

 

Jo, jag landade i sverige den 11:e i Stockholm, var där till den 15:e och är nu hemma. Sen den 17:e åkte jag över till Borgholm för att spendera natten hos Hannas stuga med klasskamraterna. Jag hann bara stanna där i några timmar innan jag tog nattbussen hem eftersom jag mådde så fruktansvärt dåligt. Nu ligger jag i sängen med feber, huvudvärk, illamående, halsont och förkylning. Visst är jag överlycklig såhör precis innan skolstart???!!

 

Nu tänkte jag titta på film med min bror!

 

Talk to you later, aligator, he-he-he-he

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0