Ditt leende är värt mer än guld

 

Imorse, eller rättaresagt i förmiddags när jag vaknade tog jag en promenad. Hamnade på något lustigt sätt vid statsmissionen, så tog en runda där inne och köpte mig en kopp kaffe och njöt på min stora fina blå soffa ensam,hehe. Det var skönt! Riktigt avslappnande.

 

Mot eftermiddagen tog min lillebror och jag bussen in till stan för att leta julklappar, därefter gick vi mot simhallen och jobbade.

Dagen har vart bra! Kallt men bra!

 

träffade en massa vänner på stan idag. Julstressade hela bunten! Jag är aldrig stressad dagarna innan jul. I och för sig, så firar inte vi någon jättejul som andra Svensson gör. . Vi äter god mat, delar ut julklappar, myser, tittar på kalle anka och har det allmänt bra. Släkt träff

:)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0