I HEART SCHOOL !!

..just killing me softly.



Som ni säkert förstår, så är jag kvar i skolan!!
Min mage kurrar, jag har ingen mat med mig idag,glömde bort det, mitt huvud gör ont och jag har fruktansvärt ont i min arm. Den är seg och värker.
Inte kul någonstans!
Dagens lucköppning blev fail. Ingen naturare på Jenny Nyströmsskolan ville ta sig an den, så min klass tvingades ställa upp eftersom det är vår mentor som håller i hela projektet. Hennes snilleblixt i sista sekunden var att vi skulle dansa juldanser runt en stor ful rosa gran och dissa kaggnister och staggnister. Det var pinsamt. Men värt ett skratt!
Snart ska jag till simhallen och jobba. Gillar inte mina simbarn just nu. Dem gör mig arg!
Ska vi se på något positivt idag, så fick jag mig en rejäl sovmorgon och den satt fan i mig fint!

Jag ska nöta, nöta, nöta nu! Kötta kötta kötta!
KEMIPROV IMORGON!
(döda mig ngn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0