I'm done


Beslutet är gjort. Jag ska sluta.
Jag har bestämt mig för att lägga småbarnen(simlinjen) på hyllan och endast undervisa de äldre barnen. Beslutet var jobbigt, men det är gjort och jag tror jag känner mig glad..? Jag tror det känns rätt..Jo..
4år, det borde nog räcka?
Det som känns tryggt är att jag itne tänker lämna simningen helt än, jag ahr ju trots allt mina stora barn kvar..

Mitt andra halv-beslut är att jag tänker lägga min egen simning på hyllan. Jag kommer inte fram längre, jag blir inte bättre än så jag var och kanske är. Det görs inte helhjärtat längre, det har det nog inte gjorts på några år.. Jag har inte tröttnat helt än, jag älskar det fortfarande men på något sätt känns det inte rätt längre. Simningen är mitt liv, det har byggt upp stora delar av mig, så det är svårt att bara lämna det. Dock har jag hållt på nu sen jag var sex år. Det kanske är på tiden? Men jag 'är rädd. Jävligt rädd!
Känslorna av att sluta eller itne sluta kommer och går. Men efter jul ska jag ha bestämt mig helt, då är det inget halv-beslut längre. Jag kommer må apdåligt, men det får jag ta!

Jag hatar att ta beslut.


Som jag tidigare sade i mitt inlägg, "People always leave". Jag är en av dem. . och jag hatar det. Jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0