Käka på Thai silk

Det har vart en bra fredags kväll, sprudlande glädje men samtidigt sorg.

Vår älskade simtränare Malin ska sluta...

 

Fredagen i sig, mest tanke på förmiddagen, var helvetes dag. Kemiprovet gick som alla andra gånger åt helvete, där den brann så fint. ! Jag var inte glad.

 

Jag simmade 50 fjäril idag på klubbmästerskapet. Det kändes bra. Jag har allt minsann saknat min tävlingsbaddräkt! Efter en insats i bassängen drog hela klubben till Thai silk och käkade thai-mat och delade ut massa priser! Prestationspris, bästa kompis pris, simmar pris etc. Herrjönsson vad det sprudlade med priser och presenter! :)

 

Ska göra min kudde besök nu! Natt!

Mallan!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0