Pumping like crazy

Våra simtränare bjöd oss på Body Pump och Core imorse.. Fy helvete vad jobbigt! Mina ben är som spagetti och bål och säte värker.. Kan inte begära mig till imorgon med all träningsvärk, hur fan ska man nu dansa eller röra sig över huvud taget?? Det värker redan nu liksom!

Efter träningen drog jag och Julia in till stan på hopp om en nyårsklänning. Jag hittade inte mer än en subway macka som hamnade i magen. . Jag får se vad jag kokar ihop imorgon, jag har en plan B så det bör va lugnt.

 

Min eftermiddag blev lite ledsam... Min man var inte närvarande. tönt.

ååh, är fruktansvärt sugen på pommes nu!! Vill jag? efter allt slit imorse, så jag trodde jag skulle dö?

njaa.. varm choklad får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0