trötter

Nyduschad, nyhemkommen och hungrig.


Försov mig imorse, kom sent till jobbet. Dörren satt fast imorse med, fick inte upp den. Ingen bra kombination, aggregation, stress och en fastfrusen dörr! Bussen ville aldrig komma heller, fick spader. var såå nära på att lifta. MEn undvek det med tanke på vad som kunde hända samt att ingen heller skulle plocka upp mig.. haha.

Mitt huvud är segare än gummi, jag är så fruktansvärt trött! Fick inte mkt sömn igår kväll. Fattade inte äns vad leka var när mina simbarn frågade om vi kunde leka.. Dock var hela dagen great, ett gäng goa simmare i en källare, god mat, kladdkaka och massa bus!

 

Ska laga lite mat nu, kaffet tog slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0