bombnedslaget sopades upp av herr lupper

åh skönt, nu har jag fått i ordning i min garderob. såg ut som ett bombnedslag för några timmar sedan. Alla kläder var knölade och hade bara kastats in. Nu ser det snyggt och prydligt ut, jag undrar bara hur lång tid det kommer ta innan bombnedslaget intraffar igen.. hm..

Iallafall, nu är den fin. Jag har byxavdelningen kvar. tröjor,linnen och klännings-avdelningen är klara. phu!

 

Jag börjar bli hungrig..aptiten har itne vart på hugget idag. Det slank ner ett glas yoghurt och crunch till lunch. det var...."gott".

Jag börjar bli trött på det här, att itne vara sugen på mat. Det är inte bra.

 

Nåväl. Nu skall jag vidare, och göra lite annat nytta.

Ikväll går Melodifestivalen och sen vid 21.30 kommer Knocked Up (på smällen) på kanal 3!! Det skall jag titta på, med en skål chips eller popcorn(har inte bestämt mig ännu) och annat mums.

 

OKej, I'm off,

 

Ciao!

 

en dag skall jag också ha en Walk in Closet. stort,svart/vitt, mysigt.

 

ikväll kl 21.30 på kanal 3. Don't miss it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0