den siste som någonsin får vinna något roligt! blä

hehe, satt nyss inne på facebook. Såg en grupp, den löd så här:

" Lottar ut min lägenhet i Thailand till en medlem". Gruppen gick ut på att, när gruppen nått 100 000 meddlemar så lottar en kvinna(skaparen av gruppen) en av de 100 000 medlemmar som får hennes lägenhet!

 

Nu sitter jag bara och väntar på att något hemskt skall träda fram, så som gruppen " 2kr/medlem till Haiti". Men, det hindrade mig ändå inte från att delta,hehe!

 

Lägenheten verkar skitfin, det finns bilder på facebook. Men, jag vinner aldrig något, så jag förväntar mig inget..

otur..

 

 

Nu skall jag fylla magen med lite mat, har jag tänkt.

KRam!

 

gud vad gutt och bo bredvid havet och sådan härlig utsikt dag och natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0