glada naglar

jag har inte gjort ett smack idag. Eller inte det jag velat göra och borde göra. hehe.

Jag har dammsugit, blev galen så behövde dammsuga. sen resten av dagen har jag glott på Tv och ätit en äcklig cheesecake.

 

dessutom tror jag att jag börjar gå mot bättringsväg, men samtidigt inte. Jag är fortfarande aptörtt och hostar och andas med en halv lunga. dessutom, vill jag simma, träna, ut och springa! men nej, här är jag fast och inget kan göra om jag nu inte vill dö i förtid.. haha.

 

Jo, jag har faktiskt måla mina naglar röda. Så jag är glad. De blev jättefina:) jag blir alltid så glad när jag målar naglarna röda,heheh!

 

classy hot- outfit.

 

cool- outfit

wow-outfit!

nagellacket jag har på mina glada naglar.:)


Kommentarer
Postat av: Karstensolveig

I recomend this site

2011-04-13 @ 07:54:13
URL: http://karstensolveig.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0