glasssigt! !

Skolan har vart bra idag. Bageriet var inte öppet, vilket gav flera sura miner. Vi var alla hungriga, trötta och ville ha något smarrigt för en god peng!

Efter skolan vandrade jag in till stan med min käre vän Agnes! Jag var inne i stan igår med, och shoppade upp halva min plånbok. Kom hem med en klänning, ett par jeans, en svart lång cardigan och två t-shirtar.

Idag köpte jag inget i stan. Jag ville men jag undvek det! Däremot köpte jag 3 ben&Jerry wich glassar på tobaksboden till familjen. Hehe, kommer ni ihåg att jag berättat hur länge jag grubblat över hur jag skall få hem glassarna hela utan helt söndersmälta? Jo, jag fick världens bästa idé! Jag bad om en plastpåse, lade i glassarna och hällde i snö i påsen! Haha, dem höll enda hem- 30min bussresa+ en liten runda på stan! Helt otroligt, haha!

 

Min lillbror har åkt till NUSS- nordiska ungdomsmästerskap i simning och jag kommer va hemma själv i helgen! usch vad tråkigt! :( Saknar honom redan, helt otroligt! hm..

 

Ikväll är jag träningsfri, jag ska äta glass, njuta av min fredag och bara ta det chilligtdilligt!

 

Vad ska ni göra ikväll?



jag sade ju det, glassigt värre! 

Charmtrollet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0