godis sjuk

ätit så sjukt mkt godis idag! Köpte toblerone dark, och den var faktiskt ganska god. Kom på idag, att jag inte gillar toblerone så värst. Det går att äta, med det är inget jag föredrar mest utav allt, hhaha. Köpte även en marabou rulle med karamellsås smak av mint. den var också OK. Samt en Milk a way chocolate bar. DEN VAR GOOOOOOD!! Åh, älskar milky way:)

 

Jag åt hälften utav allt och sparade resten till lillbror som var hemma. Visst är jag snäll?? hehe. Jo, Mattias, min och julias gullegris köpte chips, läsk och choklad för 120 kr!!!! Ungjävel! Det var skitdyrt på bensinmacken vi stannade. Dessutom, snacks och godis för 120 kr det är mkt! FÖR MKT!

Haha, han satt och smaskade lugnt och fint  med leende på läpparna. Dessutom, slog han ett stort personbästa! Vilken grabb! ;)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0