hockey och äckliga pannkakor

pannkakorna blev inte så goda. herregud, hur kan man faila på pannkakor? haha.

Jag testade med att hälla i lite naturell yoghurt, och ja, det blev inte så gott. Däremot tror jag dem hade blitt apgoda om jag inte hade hällt i så mkt yoghurt!

åh, jag som är så sugen på pannkakor.

 

ni får inte se en bild på mina pannkakor. dem blev äckliga och fula. tyvärr mina damer och herrar.

Jag har lagat mat, ätit mat och ska nu dricka soyamjölk och glo på OS. Jag behöver bli frisk! fick värsta astma-attacken/hostattack när jag stod och lagade mat. DET var inte roligt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nilsvanja

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-06-17 @ 09:58:39
URL: http://nilsvanja.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0