ingen favorit i repris!

storhandlade med mor och far imorse. Fy vad det ska snöa! När ska det ta slut egentligen?? snö, åh dummer! Vi ska tacka oss själv, som missbrukat fossila bränslen! vi som inte orkat gå eller cykla och tagit bilen istället, vi som står och tar en varmdusch i 30min. vi som tänder alla lampor i huset. vi som sitter och pratar i telefon i 3h. vi som slukar elektricitet etc.. listan är lång. Tack vara det har vi fortfarande snö. Och främst, tack vara alla andra länder som också bidrar till detta, genom att slänga ut allt deras skit!!

 

Åh, jag är irriterad. Jag vill inte ha mer snö, fastän jag gillar snö! Nu får det vara nog!

Jag har så jävla fucking ont i halsen och sitter och hostar sönder! lördagen är ful just nu! skjut mig!

Okej, mot TV och vila lite. Ska knarka halstabletter och glo på Melodifestivalen.

 

åh,sommar!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0