kära älskade vän..

jag kan inte riktigt absorbera allt ännu. Jag trodde dagen skulle fortsätta lika bra som imorse och att inget tragiskt skulle hända..  Samtidigt som det, känner jag mig stressad över kemiprovet och matten, skolan generellt. Jag är dessutom lite nedstämd pga av allt. Men det känns bra att vara hemma med familjen och snart inte tänka på något alls.


Och snälla: Ni som har barn: håll koll på era barn, speciellt när ni är och badar!! Ni som är och badar med syskon kusin släkting eller vän, håll koll på varandra. Ta inget för givet! även om du är en elitsimmare! Jag bryr mig inte, bara ha koll på varandra. Vatten är farligare än du tror.

Ni andra, ha en fin kväll och njut av hjärtats goda dag!


Kram! Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0