melodifestival

melodifestivalen är igång! Jag har haft fullt upp hela morgonen, om ni undrar. Hehe.

Gick upp med tuppen, åkte till simträningen, morgontränade i 1h, därefter 30 min styrketräning. Min älskade vän Julia fyller år idag:)) Hon fick en mkt rolig present av mig imorse och vi hade en bra morgon, inklusive Emma:)

 

Efter träningen gick jag till Coop och Maxi för att möta upp min mor och far. Vi handlade, åkte vidare till City gross och gick på mode huset. Efter modehuset vandrade vi över till IKEA och åt lunch. Vi kom hem kl 17. SÅ jag har rört på mig hela morgonen och jag är helt utpumpad! Så fort vi kom hem, slängde jag mig på soffan och somnade sött!

 

Mamma erbjöd en god middag idag, Ciabatta med flera olika tillbehör som soltorkade kryddade tomater, getost, sture ost, quorn schnitzel med svampsås m.m.

Jag känner mig så fruktansvärt mätt, och jag har ätit allt för mkt efterrätt idag! Mamma och jag köpte massa desserter på IKEA, bullar och wienerbröd på maxi!

 

 

Jag kom på en sak, vi har chips hemma!!

hohoh!

 

Min fina vän, 17 bast idag!

Bild tagen från facebook.


PS. Melodifestivalen är verkligen tråkig. Ursäkta men, det känns så torrt. Fast jag tittar iallafall, fastän jag inte gillar det. Känns som ett måste..? Tillhör den svenska kulturen, om man skall säga så. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0