never think, what's in your heart.

Jag känner:  glädje, oro, bekymmer, tungt, pirr, längtan, saknad, ovetande,undran, nervositet, rädsla och älskad.

Är jag normal?

- Ja!

 

jag tänker på framtiden, på vad som händer imon, vad som kommer hända, vad jag skall göra imon och på helgen, på hur jag skall få hem några glassar från stan utan att de smälter på väg hem i bussen. jag tänker på varför folk måste lida, varför världen är så som den är. Jag tänker på vad som kommer hända när 3:e världskriget drar igång, vilket är realistiskt att det kan. Jag tänker på pengar, på skatt och på sommarjobb.

 

Det är mkt jag tänker på och som jag känner.

Det är normalt.

 

Nu skall jag koppla bort allt, och somna gott. Imorgon får jag tänka på något annat som kommer bekymra mig.

 

 

Något som bekymrar dig? Jag lyssnar! :)



engelskmän. engelskmannen. usch vad jag avskyr dig just nu.!

Engelskt godis. engelsk sol. england. åh,härligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0