satans bil, satans väder!

åh, äntligen hemma! Har vart och tränat idag, mor och far var och handlade på Maxi. Pappa lät stereon, AC och fläkten stå på medans de väntade på mig, vilket resulterade med att batteriet dog. Vi kune inte få igång bilen! Tur nog såg jag Albin som stod och skottade bort snö från deras bil.  Tack och lov att Albin och resterande av familjen Goodwin var där! och en annan kille.  Ingen av oss hade startkopplar, så batteriet kunde inte laddas. Så vi fick putta på bilen för att få igång motorn. Åter igen, TACK OCH LOV ATT FAMILJEN GOODWIN var där och hjälpte till, annars hade jag aldrig kommit hem, och jag är hungrig som ett as och trött! Imorgon skall jag upp vid 05 för att åka till Ljungby! Jag är lite nervös över hur vi skall komma fram dig med bussen med tanke på vårt "underbara" väder!!


Nu väntar jag på lax, jag är huuuuuuungriiig!



Kommentarer
Postat av: sally (en av bilputtarna.. HAHA)

hahha tur att vi finns där ibland asså;) massa lycka till på tävlingen nu!

2010-02-12 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0