skrubbbbbbaa pååå!

Idag blev det en tidig morgon med! Steg upp vid 09, åt lite frukost, kollade på tv lite snabbt och började sen vid strax över 10 storstäda! Jag dammsög hela huset, pappa torkade golven. Sen skrubbade vi toaletten och nu är jag klar!

Känner mig effektiv idag! Nu måste jag börja läsa läxor för ikväll skall jag jobba och ännu senare på kvällen får jag se! :)

 

Mat inväntas. Musik skall spruta ut ur min laptop, NU!

 

HUr har er morgon vart?

 

PS. Dagens stördaste utav mig:

Åt två knäckebröd med bregott och en donut till frukost. Helt stört. Vem äter en munk till frukost?? Om man inte är en fet american? Men vet ni vad? Det var så fetttt gott!

 

Visst ser det härligt ut?? Fy vad gottttttttttt med massa t!

Man är ingen tjockis, eller blir en, bara för att man äter EN munk! Däremot flera munkar. tänk på det!

Livet skall vara gott, fast i en måttlig mängd.

OKej, här har vi en ren hjärtatack! Donut cheese bacon hamburger.

Namnet säger allt. Bilden säger mer än allt. 

Vad tycker ni? Visst ser det mumsigt ut? haha(ironi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0