SPååååååååååååååårat!! (mitt nya favo-ord)

spåååååååååårad helg i ljungby! sitter och är förkyld som ett as! Mattias är gullig, han sade " du är så taskig, som en kebabrulle" haha! Han tycker kebabrullar är läskiga och dumma! :)

 

Gulle!

Jag insåg idag i Ljungby, hur kul det är att tävla, hur simning är så jävla roligt och hur dåligt jag tränat och att min kondis är seg som vingummi! Åh, jag hatar vingummi..

Jag insåg även vilka braiga vänner jag har! Och hur fjantiga vi är, det äääär såå jväla braaaaaa!!

 

Tävlingen gick sisådär. Slog inga pers, gjorde förfärliga vändningar och starter! Usch! Mot lunch, gick vi in mot city och åt på restaurangen " restaurang månen". Det var gott. Inte j'tte mega gott utan gott. haha!

 

PS. Det var en ung funktionär i Ljungby som flörtade med mig på simtävlingen! Haha, jag höll på att dö! tänk er en sur, blöt camilla. haha, han såg trevlig ut. Jag hade inte tid att stanna upp och prata, behövde duscha. Haha! trögt. LOL

 

PS 2. Melodifestivalen glos utav mig just nu. Måste säga att ManBoy var riktigt bra! Vad heter artisten nu igen? Vet iallafall att det är Molly Sandéns boyfriend.

 

Ljungby simhall- sunnerbohallen.

Lustig simhall. De hade startpallar på båda sidorna av bassängen, väldigt få bassänger och väldans hala väggar! och grunt var det med! Till bröstet på mig, och jag är KORT, 163 cm. om inte kortare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0