super size me america!

dagens underhåll fram till nu.


- skola

- an hour uppe på kansliet med käre Julia. Vårt veckodagliga mötesplats där diskussioner om allt mellan himmel och jord sker. Oke, jag bara skojar. Vi har våra "heta", nej argsinta och högljudda diskussioner jämnt och vart vi än är. T.o.m i simbassängen. hehe, okej överdrift. Men vi har alltid våra högljudda diskussioner och ja minsann de är högljudda! två envisa kvinnor som delar horoskop och mestadels intresse.

- simträning. Känns som jag kommer få 6-pack efter dagen träning! MASSA MASSA fjärilskickar= mage=jobbigt=pissont=6-pack. Efter två timmars simpass gick vi upp på land och körde 30min landträning där mer magövning erbjöds. hm..

- mina simbarn har simträning. Dvs. jag jobbar.

- köra bil hem.

- äta en kebab macka, ett äpple och cashewnötter.

- titta på en jävligt bra dokument om snabbmat. Super size me, heter dokumentären och den gick på kanal 4.

- facebook.

- Nu, sova!

 

Imorgon har jag svenska prov. INget man kan plugga till så jag går och lägger mig och ber till gud att hela provet går mer än galant!

Håll tummarna för mig!

 

den ädla sanningen.

 

Ni måste se dokumentären! Den var oerhört bra och lärorik! Vi måste öppna våra ögon, tänka om och verkligen ändra på våra vanor! DET GÅR; BARA OM DU VILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0