funniness

Din kropp och ditt utseende:

Hur lång är du: 163cm

Hur mycket väger du: 61

Vilken sko storlek har du: 37-38

Är du nöjd med din kropp: nja.. det finns komplex, vilket är störtlöjligt men så är det.

Har du lång överkropp: Eeh?

Har du långa armar: väl anpassad till min kropp.

Skulle du kunna plastikoperera dig: helst inte! utsätts jag för brännskador grad 3 typ så är fallet JA!

Vilken ögonfärg har du: chestnut.

Vilken hårfärg har du: svart

Långt eller kort hår: lagom långt

Har du långa naglar: Tillräckligt 

Sminkar du dig: bara till fester, middagar etc. Speciella tillfällen. Varför sminka sig dagligen när man bara ska till skolan och sitta i ett rum och trycka in kunskap?

Vad har du på dig just nu: linne, mjukbyxor

Antal piercings: i vardera öra

Antal tatueringar: None än så länge. 


Dina känslor, tankar och humör:



Hur känner du dig just nu: Trött. sjuk. lite smått orolig. uttråkad. lite glad

Vad tänker du på just nu: hur jag ska hem imon kväll från tjejmiddagen.haha

Älskar du någon: Ja min familj och vänner. och en till.

Hatar du någon: vill helst inte slösa energi på det. men det kan hända att man hatar någon lite då och då. haha

Hur är du om du är hungrig: tjurig. grinig. käftig. elak. utpumpad. händer ibland att jag blir skitpigg, överskottsenergi etc.

Hur är du om du är trött: skrattig, pratig, går som en zombie, tjurig, argsint.

Hur är du om du sovit i tre timmar: det vill du allt veta! inte så speciellt glad. men väl inne i dagen kan jag bli full! full av trötthet som går över till spring och språng, skutt, skratt, vimsig, flamsig flummig etc.

Gråter du ofta: Nej, sällan.

Skrattar du ofta: yesbox. skratt förlänger livet

Hur har du mått den senaste tiden: som en berg och dalbana. 


Sex/kärlek:

Är du kär i kärleken: om jag är. jag tror det.

Tror du på ett föralltid: ja, den man gifter sig med.

Hur många har du haft sex med i år: var det en nödvändig fråga?

Är du kär: möjligtvis. möjligtvis inte..

Saknar du någon just nu: Ja alltid. Finns så många kära människor i mitt liv

Ska en kille vara lång eller kort: Lång! vilken dum fråga!haha

Ska en kille vara blond eller brunett: Spelar inte så stor roll.

Får du många killar: hur många vill man ha?


Är du en bra pojk/flickvän: vad tror du? :)


Familj/boende:

Bor din mamma och pappa tillsammans? ja. föralltid:D

Har du några syskon och isåfall vad? Lillebror och storebror

Bråkar du ofta med din mamma/pappa? ja. alla bråkar.

Hur bor du (villa, lägenhet osv)? Lägenhet.

Vilken färg har du på tapeterna? vitt. simple skall det va'

Brukar du måla på väggarna? nej men brukade när jag var liten och dum. är fortfarande dum i och försig..

Har du en tv i ditt rum? Nopp, bara dator.

Stor eller liten säng? Liten? lagom för mig.

Är dina syskon jobbiga (om du har några)? Ibland. men älskar dem mer än något endå!

Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Ja. lite måste man ha för sig själv.


Senaste:

Sov med dig i samma säng (förutom dig själv): min kemibok. hahhaha!! det är sant. älskar den så värst(ironi)

Du delade ett riktigt skratt med: Mina vänner.

Du höll i hand: det har jag ingen koll på. hålla hand är mysigt:)

Du va på stan med: mig själv eller med min lillbror:)

Delade en pizza med dig: Min lillbror.

Du åt på Burger King: Far och lillbror.

Du fick telefonsamtal av: storbror.

Skicka ett sms till dig?: Agnes love.

Du kramade: jennie har jag för mig! ;)

Såg dig gråta: ingen..? 

Låt du sjöng: proud by heather small. haha tror jag börjar tröttna på låten.


Ärligt:

Svär du: Ja, fyfan.! borde tvätta munnen men stark tvål snart!

Sjunger du: Ja. låter fruktansvärt hemskt!

Duschar du varje dag: ja.

Gillar du skolan: ja faktiskt. 

Kommer du överens med dina föräldrar: ja. ibland kan det bli lite trassligt, men så är det för alla.

Plattar håret: ja det händer. men det var några decenium senast. hehe

Däckat eller varit jättefull: nej. ser ingen poäng med att däcka och vara pissfull? Tycker du om att spy och tappa kontroll över dig själv? nej, tänkte väl det. det finns en gräns där det är roligt, och den har väl passerat då man ligger vid en buske och magpumpas.

Blivit kallad hora: nja det tror jag inte.

Blivit nedslagen: nej, jag är för våldsam

Kissat ner dig: Ja, det var tider det. hehe

Bråkat utan anledning: ja när jag vart på käfthumör. inget allvarligt dock;)

Varit uppe 24h: ja, det var en upplevelse! satt och skrev ett skolarbete. deadline var knapp. 

Gjort något riktigt dumt: Ja.fy

Gjort något du verkligen ångrar: fy ja.

Åkt ambulans: jes det har jag.

Slagit ner någon: ja men inte brutalt eller misshandlat. barn slåss.

Tar du droger: varför skulle jag det? never my friend

Röker du: Absolut inte!! passiv rökning kommer ta kål på mig. Så alla människor frå sluta röka.

Vilka kläder sover du i: stor t-shirt och trosor.

Varit kär: ja.

Vill du gifta dig: JA!! ..om jag hittar en man. dessutom har jag redan sagt till jennie vilken klänning jag ska ha! hahah.

Vill du ha barn: ja det är klart! kommer slå ihjäl min livmoder om den är ur funktion och om min man är steril. hahah oppsan!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0