yoghurt

jag har vart duktig idag, eller okej både duktig och inte duktig faktiskt. Har vart ute och gått med amanda och bara pratat. det var jättehärligt. solen sken, vädret var härligt och vinden blåste perfekt. åh så underbart!

Sen gick jag hem, åt mat och blev hämtad av amanda. VI skulle inte till simhallen och jobba. vi hade knytkalas och massa lagkapper. En rolig träning allt! :)

 

Jag har nyligen gjort yoghurtglass med lillbrossan. Vi hade naturell yoghurt, honung,hallon, vaniljsocker och mörk choklad.  blandade allt, hällde i geggan i en metallform(dem leder kyla bra) och ställde ut den i balkongen med ett lock på. Åh, vad gott det kommer bli;)

Lillbrossan gjorde en egen variant med, han hade samma ingredienser fast hade i torkade tranbär och cruchies. hm..

haha!

 

Nu tänkte jag gå och läsa och chilla.

Fan, jag har fortfarande inte gjort matte.. åh!

 

promenaden med pappa i måndags, påväg hem från vårdcentralen.

denna tunnel var för inte länge sen nerklottrad med graffiti. Nu är den ommålad med massa fiskar och sjögräs, alger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0