åååååh så snygg!

Keanu Reeves i filmen "something's gotta give" a.k.a Galen i kärlek.

Åååh så snygg!

 

 

I verkligheten:

 

 

Okej, han var inte skitmegauber snygg, men fortfarande snygg. Eller, han avr jädrans snygg i filmen iallafall. Alltså vad är det jag sitter och skriver egentligen???

Herre jisses!

 

åh, Mr. Darcy. Prince charming! haha!!

 

eller hello Mr. handsome!

 

eller hello Mr. hotblondie.."

McDreamy

mr. olala

 

Nej, nu kommer den hetaste av alla:

hahahahha, Perez Hilton! tror nog jag borde gå mot sängen, jag är riktigt trött nu!

vad fan är detta för ett jävla inlägggg egentligen??? Snygga killar, javisst!

hahahahhaha, ne fan nu måste jag verkligen sluta! vilket trams. åh tönt!

 

gå och lägg dig!

 

god natt, hehahaha(kan inte sluta skratta)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0