bada, godis, klättra, skratta, skrika, springa och simma. Vilken braig kväll

tänkte säga godnatt nu!

Jag kom hem från simhallen vid halv 10 med en stor påse godis, åt sushi med brodern min(mkt mkt mkt gott), fönat håret, packat skolväskan, borstat tänderna, bytt om, gjort 3 kemital, tagit av linserna och nu äntligen klar för sängen. Juste, glömde nämna facebook-stunden hehe!

 

Sushibilden kommer imorgon! Jag ska till skolan och därefter promenera in mot stan och shoppa lite med min bror! :) Mysigt!

 

Kräm och god natt på er!

barndomsvännen! Saknar dig allt! :)


Kommentarer
Postat av: Jonlena

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-11-15 @ 09:54:35
URL: http://jonlena.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0