bakverk...mmmm... dregel

mår som en kratta just nu. Är förkyld. Sitter och funderar på om jag skall träna ikväll eller inte? Ska ta en liten quicknap och så får jag se sedan.

En liten kommentar jag fick idag, gjorde mig sjukt glad! Och den var från Hanna, som skrev att Novaskolans pengar som de tjänat ihop idag från kaffeét skall skänkas till Haiti! Stolt jag känner mig, över min gamla älskade skola! och elevrådet! BRA JOBBAT!

 

Idag, kom första frestelsen. Bageriet var öppet och de hade JUST IDAG bakat massa daimcookies och chocolate chip cookies! Mina favoriter! Jag älsakr cookies! de hade även massa annat gott, som semlor, kärleksmums, morotskaka, biskvier, tårtor etc. Åh! Rena himmelriket! hehe.

Jag var riktigt duktig och motstod min frestelse och köpte inget! Jag gick bara dit, tittade och luktade. Inget mer! ;)

 

Lämnade in min novell idag, den kommer upp ikväll. :) det känns bra, men endå inte. Jag får se hur det går!

Skall ta quicknapen nu innan jag åker!

 

Ciao!

 

vackra människa. vackra människor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0