flingor

tjenixen!

 

eller ska jag säga godmorgon? jo, och nej, jag var uppe för ett bra tag sedan. Sitter med min fina skål med flingor och mjölk!

Martin, min älskade storebroder har nu åkt hem till stockholm. Saknar honom redan nu!

Jag har hela huset för mig själv just nu, mamma och pappa kör Martin till sin vän som han ska åka med upp mot stockholm, och sedan ska mams och paps handla. Jag hoppas de kommer hem med något gott! hehe

 

Nu tänkte jag fortsätta äta mina flingor och titta på antingen en bra film eller TV. Eller till och med vara duktig och göra något vettigt som städa eller läxor.

 

 

Kräm på er!

 

Favoflingorna! Supergoda, ubernyttiga och supercoola! (hoho)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0