för att få måste man ge.

sitter och är förtvivlad, frusterad, förvirrad, rädd, arg, nervös, panik:ig, stressad, otålig, ledsen, mätt, sorg, medkänsla, ååhh osv.

 

Jag tänker för mkt, jag tvekar, jag virrar runt. Känner mig ledsen för människorna i Haiti. Känner mig ledsen för att människor dör och för att jag är jobbig och inte fattar linjära funktioner, funktioner, grafer och vinklar, alltså matte!!

Jag tror nog jag är mer arg för att jag inte fattar matten och är mindre ledsen. Kanske itne alls. Jävla matte! ena sekunden är det skitkul, andra sekunden suger det skit, och då rejält!

 

Jag behöver röra på mig, springa, simma, hoppa, skrika, slå kullerbyttor, gymma något så jag får igång hjärnan och kan börja jobba lite. Sega människa! Jag kan iallafall vara glad över att jag fått tårta idag, att jag har bra vänner och en asbra familj.

 

 

Åkte buss hem med linn idag, en go vän till mig, vi satt och pratade om engelska. Vi båda älskar engelska. helt otroligt! Jag bara älskar språket, vill prata engelska hela tiden, 24/7. bara ös mig med engelska, jag blir så lycklig av att prata, läsa, lyssna på engelska. Så jävla bra!

Linn är bäst på engelska, hon läser allt på engelska, glor på film 24/7 på engelska. Hon är helt enkelt den engelske dunderkvinnan som bor i sverige och är svensk. heheh!

 

 


Vill bara säga detta innan jag går:

Var en god människa och skänk några kronor till organisationer som hjälper de drabbade i Haiti. Man mår sjukt bra av att hjälpa andra! Jag lovar.


Kram på er.


Haiti.  


 

 

.... haiti. Här kommer Haiti igen. Nutid. VARNING FÖR KÄNSLIGA BILDER.

 

 

 

Jag skall inte klaga mer. Jag skall ta de pengar jag varje tisdag och fredag köper kakor för i bageriet och skänka dem till organisationer som hjälper offren i Haiti.

Jag hoppas du gör det samma. 1 krona kan göra skillnad.


Kommentarer
Postat av: Hanna

nåt som säkert gör dig glad: pengarna som novacafeet får in imorgon (fredag) går oavkortat till haiti!



Ps. Jag är elevrådsordförande nu! :)

2010-01-21 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0