grymma gamla damer kör på som aldrig förr

hallojhallih!

 

Har vart uppe sen 8.30!! Hoppade på cykeln och trampade mot friskis för att möta upp My och Erna, för ett morgonpass. Sjukt härligt var det! Vi körde skivstång som dem säger på friskis, men vanliga normala människor jag exempel, säger BodyPump! haha!

Passet var sjukt tungt, men fett kul! Efter passet, trampade jag hemåt, tjejerna skulle vidare in till stan en sväng. Stan, i detta vädret. Nja..Snart ska jag in igen och ta ett pass till! :) Nej, nu blir det lite matlagning med bröderna!

 

Hejsvejs! Kräm!

 

Jo,det var en del gamlingar på friskis, och oh ja, grymma var dem allt! Nästan pinsamt i mitt fall..

Hehe.

 

Ps. Nyår var tugnt! Ett riktigt grymt bra start på året, minsann! Hoppas ni haft lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0