hard core thats for sure

tjena! :)

 

nyhemkommen från skolan! Jag slutade för ett bra tag sedan faktiskt, vid 13 för att va exakt, hehe. KÄnde att jag behövde gå till studiehallen och plugga lite, dvs matte. Det är alltid så att man säger att man ska plugga när man kommer hem, men sltar alltid med att man sitter vid facebook,blogg, TV:n eller degar!  går till kylskåpet och kikar lite efter något gott fastän man inte är hungrig, etc. Erkänn att du känner igen dig! haha!

 

Jag har hunnit äta lite mango och gått ett litet varv runt lägenheten.  Det luktade utgång ikväll, men ändrade mig lika fort då jag nu blivit förkyld och har huvudvärk! och för att jag itne orkar, eller har minsta lust..? Jo, ni som inte vet, så öppnar en ny nattklubb ikväll, TUNZE heter den. äsch, det är 16+, vilket betyder massa 95 och 94:or vilket också betyder tråk. Inget illa mot er som är 95-94:or, hehe!

Jag sparar mig mot COREHOUSE (gymnasiefest) istället, den 28 januari, två dagar efter min födelsedag! Ska bli så sjukt fett kul! :)

 

Jag tänkte laga kräm idag, mango jordgubbskräm, göra en fruktsallad, laga mat med broder och chilla! Är way to tierd idag, ska även läsa lite ur min sjukt braiga och vältjatade bok, Pride and Prejudice, haha! Jag kan verkligen inte få nog av den! aaaarhgd!

 

Kräm

 

en trött cemilla i högstadiet, 9:an. Vilka braiga år det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0