lat-vampyr

har precis suttit och ätit en god middag med familjen! Sitter nu för tillfället och lyssnar på musik, försöker plugga vilket går åt skogen och ska snart, väldigt snart faktiskt till träningen fastän jag är förkyld och har en viss del huvudvärk, men jag VILL träna och jag VILL VINNA MÅNADENS JÄVLA CHOKLAKAKA! haha!
Julia har fått den allt för många gånger nu, dagt för min tur, tycker jag! ;)

Känner mig ganska stressad, men kan ändå inte fåigång gasen och köra på. Vad fan är felet här egentligen? Snart bankar jag huvudet så jag vaknar till lite!


Okej, ska börja packa lite och läsa lite spanska!



Adios amigos y tener una noche bien!

carazon amigo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0