like a lotus flower, beautiful as you catch you breath, it will never die. it goes along beside god, beside you and beside everybody else.

Jag blir ledsen när andra förlora sina nära kära. Jag vet hur det känns, och jag önskar jag aldrig hade behövt, någonsin uppleva sådan känsla.

 

En vän är alltid en vän, oavsett vad personen gjort. Man bryr sig alltid,fastän man inte vill medge det.

Ett syskon är bland det käraste du har. Ni delar kött och blod. Att förlora ett syskon är som att förlora en del av sitt kött och sitt tjocka blod. kära, älskade bror och syster.

Du är min vän, för all tid, och jag kommer aldig lära känna någon som du. Aldrig.

Du är en bra människa. Bra människor skall inte behöva lida. Inte heller onda människor, lite kanske.

Cheer up love. Cheer up my friend.

livet fortsätter, fasten fötterna inte är kvar på jorden. Livet tar aldrig slut, själen vandrar vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0