mr. darcy is my prince charming. who is yours?

jag har haft en riktigt bra dag idag! det är en ny dag nu faktiskt, men endå! Jag ahr inte lagt mig än eller vaknat upp, så tekniskt sett så ahr inte MIN nya dag börjat, haha! filosofiskt! hehe

Jag har haft en mysdag med familjen. bakat cookies med lillbror, dem blev apfula och ganska fail. Men de smakar fortfarande bra,så  det gör nog itne så mkt. Vi gjorde en sats på 24st cookies. vi fick knappt 10. Jag undrar vad som blev fel där..?
Sen har jag tittat på Fantastic Four and the silver surfer ( så jädrans braaaaaaaaa!!!! jag blir galen) och massa annat. Jag ahr duschat, gjort klart min spanskaläxa, gjort 3 tal i matteboken och massa massa mer! Känner mig ganska effektiv, fastän inte det nödvändigaste skulle ha gjorts och inte gjorts. Men jag är nöjd endå!

Jag är så jädrans pigg just nu??? Mamma gjorde en exotisk fruktsallad med mango,banan,apelsin,nån vietnamesisk frukt etc. dödligt gott! heehe!

Jag tror jag vill gå borsta tänderna och läsa och drömma bort mig till Mr. Darcy i Pride and Prejudice.


Hope for Haiti! Give a penny and feeel good! they need your love.
you will survive without that penny you lost, or nicer told, gave. you have to give to recieve. Did not your mother teach you that?


Massa love!



min favorit gubbe. Söt en! inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0