röda läppar is the shit you know

hallå!

 

Hm.. dålig uppdatering. ja!

Jag har vart väldans trött efter ganska mkt träning på friskis. Var faktist där igår kväll med storebror och pappa! vi gymma för fullt, och jisses vad kul det var! :)

Imorse hade jag morgonträning med simningen. Dagens pass var ett syra pass, så det var ganska hårt efter några dagars icke simning. hmm.. men det gick faktiskt bra ändå, gladligen nog hehe!

 

Sitter nu för tillfället och glor på TV. Two and a half men går på kanal 6!! åh, gilla gilla gilla! Tänkte börja skriva på min bokrecension nu med faktiskt! Jag behöver börja bli mer duktig och göra saker och ting i tid!

 

PS. har lärt mig en nya sak idag! Jag lagade mina cyklar idag, stolt! ;)

 

kräm

 

lika glad hemkommen från nyårsfirandet, natten lång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0