shopping fast omvänt kön..vaa?

Hur har ni haft det idag?

 

Jag har haft en väldigt bra dag! dagen började med skola, vilket var uppfräshande, roligt och skönt faktiskt! Väldigt kul och träffa alla igen! Jag hade två lektioner- matte och kemi, sen slutade jag. Idrotten var inställd. Många var glada, men inte jag.. Jag gillar idrott:D

 

Så jag slutade redan vid 11. Åt mat med några kära klasskamrater, efter lunchen promenerade jag vidare mot staden och mötte upp min lillbroder. Vi shoppade för fullt och var hemma vid 16! hehe.

Min lillebror är verkligen inte "den" person man ska gå på stan med, han är kräsen, stressig, har väldigt bråttom, gnällig,käftig etc. A pain in the ass helt enkelt. Men idag, var han väldigt lugn och shoppingglad! Det var snarare han som shoppade än jag! Lillen kom hem med tre kassar med kläder, medan jag fick med mig ett par Replay Jeans. Jag är glad iallafall! Kul och gå på stan med lillbrodern! :)

 

Nu tänkte jag ta det lite lugnt, läsa lite ur min urbraiga bok, Pride and Prejudice by Jane Austin jag lånade idag på biblan och glo lite på TV:)

och käka mango, som jag gjort under lovet! Loads of mango

 

älskade vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0