some nice bags on my shoulders. they love it, so do i!

väskorna jag köpte igår hos statsmissionen. Pengarna gick sedan till de drabbade i Haiti.
Jag älskar väskorna! Den bruna är min favvis, fast den svarta är också grymt nice!

vad tycker ni? :)


Denna bild togs med min mobil. fy vad jag hatar min mobil,när det gäller cameran! annars är den underbar,hehe!
Jag vill ha en ny! ;)



Dessa två tog med broderns mobil! han är taskig och vill inte byta. Jag förstår honom. Min är ärvt, hans var en present av storbrodern. Okej, lillen förtjänade mobilen. Han begär aldrig mkt. Jag vill ha allt, det enda jag akn säga till min älskade storbroder är: " åh vad fin" "åh, den vill jag ha" " snygg eller hur?" " vad tycker du om den?"  etc.
hm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0