take me away lifehouse

dagen har vart lång idag! Skolan var bra, jag var trött som ett as, så gick runt som ett levande lik, men trots allt så var jag endå relativt pigg mot eftermiddagen. Skrev kinesiska prov efter skolan med, vilket gick hyfsat. Klarade mkt, så jag är glaad!

Mot kvällen bar det av till träning, vilket var segt. styrkepass. Jag var seg, men körde väl på lagom tempo. Jag skall iallafall inte få en applåd för min insats, men heller inget buande, för så dålig var jag inte. Haha!

Nu sitter jag och göra lite mattetal och lyssnar på Lifehouse. de bästa! My love!


Hur har er dag varit?

PS. skulle ni vilja hjälpa mig men att komma på ett ämne att skriva om på min novell. Den skall va lite gripande. Men alla förslag är öppna! Snälla rara! :)


Massa kramar



Våga va dig själv. Göm din inte under ett tjockt lager smink. Du är vacker så som du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0