semlan selma

phu!

Sitter här vid datorn med värsta pinan! Jag har sådan hemsk träningsvärk samt totallt utmattade muskler! Träningen idag var skitrolig, det var lopp och syra! Det gick bra, men jag ville simma fortare och bättre! Men jag är inte sur för det, jag tröstar mig själv med av ett säga att jag inte tränat på bra tag och att träningen vart seg! Det var iallafall superroligt idag på träningen och jag är nöjd!

 

Mamma och pappa var och handlade medans jag var i vattnet och plaskade. De kom hem med massa godis, blåbär och massa mat och frukt och grönt! härligt!

Efter skolan idag, gick jag och köpte hem 4 semlor till familjen. En av semlorna var en wienersemla. Den var faktiskt god! Fy attans vad gott det var att käka semlan! fett gott,hehe!

 

wienersemlan

vanlig semla.

 

åh så gott!

Har ni ätit er första semla än för iår??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0